Translation

To read this page in english or any other language, please see the bottom of this page.

fredag 29. april 2011

Vi har skaffet oss båt...

...eller rettere sagt båter. Som ivrig leser av bladet Villmarksliv kom jeg over en reportasje fra et kjent område i indre Troms, Altevatn. Her har jeg vært masse og vet at det er mye fin fisk der. Reporter Dag Kjelsås var der på fisketur og hadde med seg en underlig liten farkost.

Etter en mail til Villmarksliv fikk jeg vite at den lille, oppblåsbare båten var en Alpackaraft. Den norske importøren heter Packrafting.com. Jeg sendte de en mail og fikk raskt svar om at turen vår var interessant. Med god støtte derfra har vi nå gått til innkjøp av hver vår Packraft.

Båtene veier i underkant av 3 kg inkludert åre og gjør oss i stand til å krysse elver og vann på en utrolig smidig måte. Meg bekjent har aldri båtene blitt benyttet under en ekspedisjon som denne før, så dette blir kjempespennende!! Sjekk linken på høyre side for å lese mer om Packrafting!

1 kommentar:

  1. hei ville ønske dere lykke til,
    lene og thila

    SvarSlett