Translation

To read this page in english or any other language, please see the bottom of this page.

tirsdag 26. april 2011

SPOTen i gang

Hjemme fra en kort påskeferie i Troms. Det har vært utrolig gøy å se all den positive feedbacken som har kommet mens jeg har vært ute å seilt. Arti var det også å sitte på Altevatn å isfiske samtidig som en tenker at om noen måneder skal jeg gå forbi dette store vannet på veien sydover.

Første jeg gjorde da jeg kom hjem var å aktivisere Spot'en vår, og teste den. Slik det ser ut nå kommer jo den til å være selve hjørnesteinen i forhold til nødkommunikasjon. I tillegg håper vi det kan være greit for de som følger turen vår å se hvor vi er. Link er allerede lagt ut her på bloggen, under fanen: HER ER VI NÅ.

I tillegg fant jeg frem de første 20 kartene som skal lede oss fra Nordkapp til Altevatn. Er kjempespent på hvor mye av de første ukene vi klarer å holde oss ute i terrenget. Updates kommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar